02 лютого 2012

Potholder-cake tutorial/ Як пошити прихватку-кекс.МК

Якось на просторах інтернету я натрапила на прихватку у формі кексу. Дуже мені сподобалася ця ідея, тому я зшила пару кексів для себе і зробила майстер-клас для вас.

Викладаю викрійку в такому вигляді, бо не уявляю собі як зробити цивілізований малюнок в котрійсь з  сучасних програм. Сподіваюся у вас не виникне багато труднощів з перезніманням креслення. Припуск на шов я вже врахувала! Тому просто обведіть і виріжте.


Для однієї прихватки виріжте по 2 деталі кожної частини кексу і ще по одній деталі з синтепону (у мене якийсь сучасний утеплювач, я пробувала його прасувати праскою - не прилипає, не береться зморшками).
Кроїла відразу для двох прихваток 4 шари тканини. Я крою спеціальним ножем для печворку - це пришвидшує роботу.
Насправді, можна було взагалі нічого не кроїти, а покласти шар синтепону + два шари тканини лицьовим боком одна до одної, прострочити, обрізати зайве. Але це я вже посеред процесу крою видумала.
Ще нам знадобиться пімпочка-петелька 4х8 см. Підгорніть її по довгій стороні на 1 см з обох боків, згорніть іще навпіл, прокладіть строчку - матимете заготовку для петлі.
Сколемо все охайно - як уже накроїли :)
Строчіть вздовж краю на ширину лапки.
Внизу великої частини і вгорі маленької залиште отвори для вивертання.
Зробіть насічки в кутах та опуклостях верхньої деталі.
Виверніть, попрасуйте майбутню прихватку.
Зашийте отвори потайним стібком.
Злегка поквілтимо наш виріб. Квілтінгом сьогодні займалася Софія. Верхній транспортер був їй в поміч. Довжина стібка для квілтінгу 3,5 мм.
Складаємо бутербродик і строчимо все як є близько до краю - десь 2-3 мм. Якщо клікнути на картинку, вона збільшиться і можна буде роздивитися як ми прострочили.
Другу прихваточку я строчила дещо інакше: дуже близько до краю і кути робила дещо закругленими. Мені здається, що так легше вивертати. А!, і поставте розмір стібка 1,5 мм, коли будете сточити цю хвилю. Тоді буде менше заломів.

Щось мене смикнуло прострочити ще й шапочку кексу. Але малюнок вийшов дещо зліва, тому я все це діло розпорола. І так він красивий.
Як мені подобаються мої нові прихватки! Софія цілий вечір носилася з кексами, вимагаючи потримати щось гаряче.
Якщо виникнуть будь-які питання, пишіть, радо відповім.

36 коментарів:

  1. Какая прелесть! Сплошной позитив!!!Хлопаю в ладоши!!! Спасибо за МК!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо большое за МК!!! Обязательно попробую такие сшить ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обязательно присылайте фотку результата.

      Видалити
    2. Ок )) Натали, у меня для вас наградка )) http://margaritahristolybova.blogspot.com/

      Видалити
    3. О! Большое спасибо! Очень приятно!

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Наталочка, вчера кака раз гуляла по твоему блогу. очень хочу домик :)

      Видалити
  4. Які красивенні і смачнючі прихваточки!!! А ще можна класний чохольчик на заварничок пошити. Піднімаєш такий чохольчик, а там смачний чайочок заварився - ммммм:) І вийде чайок з кексиком)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О яка гарна ідея! У мене, нажаль, немає заварника. Але я про нього мрію. Кожного разу як гості приходять, я думаю: ну чому у мене немає заварника? Щоправда, у мене і кухні немає, але це не заважає мені шити прихватки :)

      Видалити
    2. От-от, може як буде чохольчик, то й заварник з'явиться, а там і кухня;) Пошити точно не завадить))) Хоча б як оригінальний подарунок чи просто експеримент:)

      Видалити
  5. Вкусненькие)) Ткани очень нравятся! Я тоже пробовала шить кекс, но в одном месте напортачила, поэтому никому не показывала)) А у тебя всё аккуратно!

    ВідповістиВидалити
  6. О, Несвижанка, я так не люблю криволинейное шитье. Это жуткая морока. Поэтому почти не шью игрушки. Но тут этого вовсем чуть-чуть, так что я взяла себя в руки и на самом медленном ходу все таки изобразила "волну". Опять же уголки сделала не острыми, а плавно изогнутыми - это должно помочь.

    ВідповістиВидалити
  7. ООО, кексики!!! Я дуже їх люблю!!! Дякую за МК!!! Обов"язково пошию!!! Дуууже гарненькі!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за майстер-клас. А якщо викроїти чотири деталі з тканини та дві з синтепону і зшити вийде прихватка в яку можна вставляти руку. Буде як призватка-рукавичка. А можна замість синтепону використати ватин?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, там в принципі і так рука засовується під карамельну частину кексу. Скажу ще, що вийшло доволі зручно, прихватка досить велика і пальці захіщені. Ватин, звичайно, можна використати. Тільки б я його гарніше проквілтила, щоб він після прання залишився на своєму місці.

      Видалити
  9. Эх,вот бы еще по-русски было!Половину не могу разобрать,несмотря на украинские корни!А так очень красочные прихваточки,евростиль!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люлька, вообще-то я сразу собиралась сделать МК на двух языках. Но дело было ночью и я уж очень спешила поучаствовать в прихваточном конкурсе. Поэтому, каюсь, просто поленилась. И немножко понадялась на то, что и по картинкам все будет понятно. Я обязательно переведу на днях. Так что приходите в гости опять на следующей неделе :)

      Видалити
    2. Спасибо огромное!На бытовом уровне понимаю разговорную речь на 99%,а письменную не могу,особенно незнакомые вещи и всякие приколы.С удовольствием становлюсь пч!:)

      Видалити
  10. Наталі, прихватки чудові!І дякую за МК, обов'язково треба спробувати :))

    ВідповістиВидалити
  11. Катеринка, Іра, дякую дівчата, що заходите і активно коментуєте.

    ВідповістиВидалити
  12. ммм..какие аппетитные!)) спасибо за МК, Наташа! Может на 8 Марта соображу такие прихватки на подарки;)

    ВідповістиВидалити
  13. Наташа, какие красивые прихватки получились, спасибо за МК!
    Ссылка на анонс и голосование:http://mama-creative.ru/?p=808

    ВідповістиВидалити
  14. такі суперові прихватки! Дякую за МК, забираю в закрома)

    ВідповістиВидалити
  15. Большое спасибо за выкройки кексов!)) Обязательно себе сделаю такие вкусняшки)) мастер класс тоже понравился))

    ВідповістиВидалити
  16. Комплимент от такого мастера - для меня большая честь, и Вам спасибо, что заглянули в гости.

    ВідповістиВидалити
  17. Какие вкусные прихватки, и красивые, спасибо :)

    ВідповістиВидалити
  18. Відповіді
    1. Так приятно, что пока я ленюсь и нечего не пишу в блог, его все еще читают :)

      Видалити
  19. Дуже дякую! Матиму подаруночки до Великодня для рідних!

    ВідповістиВидалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...