13 березня 2012

Капітон приїхав!

Капітон народився в результаті обмінного проекту з Тетяною і дістанеться Оресту в подарунок на день народження. Тетяна робить неймовірних вальдорфських ляльок. Якщо ви розумієте значення такої іграшки для вашого малюка, неодмінно зверніться до неї. А якщо не розумієте, саме час починати дослідження на цю тему. 

Вальдорфська лялька - особлива педагогічна лялька. ЇЇ прототипом є народні ляльки мотанки.  Традиційно вальдорфські ляльки виготовляються тільки з натуральних матеріалів. Виготовлення такої іграшки направлене в першу чергу на створення особливої педагогічної культури оточення дитини, що гармонійно впливає на її розвиток. 
Пропорції тіла ляльки відповідають пропорціям дитини. Таким чином, граючись з лялькою дитина відтворює не викривлену картину світу. Обличчя зображується умовно - очка крапочками, ротик - невеличким півмісяцем. У ляльки немає жорсткого образу, вона нічого не нав'язує дитині, навпаки - стимулює дитячу увагу.
Кожна лялька створюється для конкретної дитини враховуючи її вік, статуру, темперамент. 
Перед тим, як взятися до роботи Таня дуже детально розпитала мене про Орчика, навіть про те, що він любить більше - кораблики, паровозики чи машинки. Капітон приїхав до нас з машинкою, паровозиком і маленьким ключиком на шиї. (Ну, як Таня могла знати, що ми нещодавно відвідали дитячу виставу-оперу "Золотий ключик"?). Щоправда, Орест злякався Карабаса-Барабаса і всю першу дію просився додому:) Також Танюша запитувала про одяг, але тут я не знала що відповісти, бо Орцьо вже виріс зі своїх торішніх штанців і кофтинок.
І що ви думаєте сталося? Ми одночасно не домовляючись вирішили зробити сині вельветові штанці (їх можна подивитися під катом), бірюзову кофтинку (у мене вже 2 тижні лежить розкроєна) і зелено-бірюзову шапочку (фліс забрала вчора на пошті разом з Капітоном). Ну і хто після цього скаже, що сенсорного поля Землі не існує?

Також Капітон має паспорт! В якому вказано, що він народився 23 лютого. До паспорту додано зразки матеріалів, запасні ниточки і ґудзик:) Мені дісталася шоколадка і листівка з Риги. А Орцеві ще й листівка з привітаннями з днем народження, який буде 20 березня.
Вчора я ледве дочекалася поки діти позасинають, щоб розпакувати посилку. Всередині коробки було справжнє свято! Капітона не хочеться випускати з рук - я гралася більше ніж пів години :) В реальності він ще кращій ніж на фотках. Дякую, Танюша, за обмінний проект.  А що я зробила для Тані прокажу трохи згодом :)
А тепер похвастаюся новими штанцями для Ореста.
Викройка з Оттобре 1/2012 - дуже вдала, шила 92 розмір. За об'ємами як раз підходить, а на зріст є запас, тому поки що будемо носити підгорнутими :) Штанці на трикотажній підкладці як раз для прохолодної весняної погоди.
Липучки на кишені я не пришивала, бо до них все липне. Думала, що потім знайду ґудзики в колір. Але тепер мені і так подобається.
Шкарпетки Орест вибрав сам :) - голубенький з "бі-бі".
Гарного вам дня!

11 коментарів:

  1. у меня как раз открыт блог Тани! :)

    Обсуждали с девочкой в фейсбуке американские ткани (я читала про них у тебя, отсюда и кликнула на Танин блог, увидев куколку на боковой панельке)

    Здорово, что вы с ней обменялись (очень любопытно, на что :), вальфдорские куклы - моя давняя любовь! Из всего разнообразия хендмейд кукол они мне нравятся больше всего, самый естественные и настоящие. Отличный подарок! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, зараз пішла хвиля - всі собі корейські тканини намагаються купити. Типо дешевше (можна вийти на ціну 60 грн за ярд), але мороки із замовленням багатенько. http://gmarket.co.kr/ ось звідси. Я вже в принципі розібралася, та поки що чекаю із замовленням.
      :) ооо на що ми помінялися ;) я два тижні строчила як навіжена :)

      Видалити
  2. О! Наташа, спасибо большое!!! Безумно приятно читать и знать, что подарила такую радость!!! Надеюсь Орест будет также рад подарку :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тетянко! Якщо іще щось пошити, звертайся, будь ласка :)

      Видалити
  3. Наталка, дуже цікавий пост, Таня - твій Капітон чудовий! З великою цікавістю почитала, подивилась, пішла до Тані - там роздивилась. З якою любов'ю вона робить своїх лялечок!!! Так, для діточок це найкращі іграшки.
    Орест такий милий у штанцях нових і кольорових шкарпеточках!!

    ВідповістиВидалити
  4. Такий теплий і приємний пост! Лялька вийшла неймовірно притягальною і симпатичною! Маленький гарнючок!

    ВідповістиВидалити
  5. Лялька просто чудова! Стільки тепла і любові вкладено в ці лялечки!

    А Орест у вас любить позувати перед камерою, так слухняно стоїть :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко. Орест просто дуже слухняний (особливо коли ситий і виспаний :)) Тільки но я дістаю фотоапарат він відразу іде до крісла, повертається до мене і чекає поки я назнімаю :) Інші ракурси недоступні - він все одно розвертається до мене обличчям :) ледве вмовила постояти боком, поки кишеньки зніму.

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...